Kundtjänst

Reklamation och klagomål
Eventuell reklamation skall göras omedelbart, dock senast 14 dagar efter varumottagandet. Vi rekommenderar att detta alltid görs skriftligt via e-post eller brev. Faktura- eller kvittokopia måste alltid bifogas. Vid frågor eller tveksamheter, vänligen kontakta oss. För att en inkommen reklamation skall kunna utredas och behandlas måste varan skickas fysiskt till Fodershop Sverige AB, Brattberget Skogsborg 221A, 73294 Arboga. Vid godkänd reklamation eller retur kan säljaren välja att ersätta varan eller kreditera värdet av varorna till kunden. Säljaren har inget övrigt ansvar. Säljaren löser inte ut transporter för vilka frakten inte har betalats. Om ditt ärende inte löser sig efter att du varit i kontakt med vår kundservice, kan du eventuellt klaga till Allmänna reklamationsnämden.
Köpvillkor

Här hittar du våra köpvillkor.

Integritetspolicy

När du kontaktar Fodershop.se via e-post lagras ditt ärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att slutföra ditt ärende och för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning. För mer information, se vår integritetspolicy.

Om ditt ärende inte löser sig efter att du varit i kontakt med vår kundservice, kan du eventuellt klaga till Allmänna reklamationsnämden.

Beställning & leverans

Vi har 2-3 dagars leveranstid förutsatt att varan finns i lager.

Kontakta oss

Vår kundtjänst är öppen helgfria vardagar 10:00-12:00.
För tillfället uppdaterar vi telefonin och uppmuntrar till att kontakta oss via formuläret nedan.


Kontaktuppgifterna står längst ner på sidan.

Har du en fråga som handlar om en produkt eller en order? Ange artikelnummer/ordernummer här.
fortinut
amequ
Salinity
Vida
AbsLogo
Eclipse Biofarmab
Willab logo med byline